beantwoord

ns fiets

  • 25 August 2021
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Hallo.  14/08/2021 Ik heb een ns  fiets gehuurd.  Op 14 augustus 2021 omstreeks 17.00 uur begon ik de fiets terug te brengen, maar de kastdeur, waar de sleutels van de fietsen aan hangen, ging niet open.  Ik heb de NS gebeld.  Medewerkers schakelden me over naar andere medewerkers en als gevolg daarvan was mijn telefoon dood.  Ik heb de sleutel van de fiets in een speciale kast gestopt.  Maar nu zie ik dat de betaling voor de fiets in twee dagen is!!  Dit is niet waar.  Ik verzoek u de factuur voor betaling te corrigeren.  Ik stuur je ook foto's en video's.

icon

Beste antwoord door Thom 25 August 2021, 10:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U moet dit verzoek richten aan Klantenservice. Chat met NS werkt vaak het snelste, maar op dit moment is de wachttijd bij de telefoon het kortst. 030 7515155. Dank aan Sanne.

Dit is een reizigersforum, geen postadres van NS. Wij kunnen niet bij de administratie.

Reageer