Op bezoek in Leiden. NS fiets genomen. Zoals altijd. Maar nu met elektronisch slot.
We gaan eerst een kopje koffie drinken in het centrum.
Om vervolgens bij de fiets te merken dat die niet meer open gaat.
Na bellen met NS blijkt dat de vorige lener niet goed uitgecheckt was.
Toch kreeg ik de fiets mee.
Sta ik daar met een kind in de stad.
NS haalt de fietsen op.
Maar brengt geen vervangend vervoer voor ons mee.
Vandaag krijg ik een rekening van de NS. Voor de fiets. Dit lijkt mij niet billijk.
NS: trek die rekening in alstublieft.
En ik wil graag de fietssleutel terug. Deed het altijd goed.
NS fiets kan niet meer open
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.