beantwoord

ns fiets verdwenen van mijn kaart

  • 5 november 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Sinds 1 november staat OV fiets niet meer op mijn kaart. Wanneer ik dit er weer op wil zetten krijg ik als melding dat de kaart niet meer bestaat, terwijl ik nog geen nieuwe ontvangen heb en op de huidige kaart nog steeds kan reizen....

icon

Beste antwoord door Danny NS 8 november 2019, 17:03

Hoi Umberto en welkom bij de NS Community!

Heb je een ander NS abonnement op jouw kaart staan? NS zal dan jou een nieuwe kaart aanleveren. Met alleen een OV-fiets abonnement zal NS jou niet voorzien van een nieuwe kaart. Ik wil je verzoeken te contacten met onze klantenservice hierover.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Umberto en welkom bij de NS Community!

Heb je een ander NS abonnement op jouw kaart staan? NS zal dan jou een nieuwe kaart aanleveren. Met alleen een OV-fiets abonnement zal NS jou niet voorzien van een nieuwe kaart. Ik wil je verzoeken te contacten met onze klantenservice hierover.

Reageer