beantwoord

ns ov fiets ingeleverd bij andere locatie.

• 15 april 2015
  • 2 reacties
  • 505 Bekeken

Beste medewerker. Ik heb op 8 april een ov fiets geleend uit een box bij Den Haag laan van Noi. Deze fiets heb ik op 9 april ingeleverd bij de fietsenstalling op Den Haag CS. Nu heb ik een brief gekregen dat mijn fiets niet is ingeleverd. Op de website van mijn ov fiets zie ik dat mijn fiets niet is afgemeld. Ik heb de melding al gemaakt bij de fietsenstalling. Ik zit niet te wachten op een incasso of dergelijke. Aangezien ik een mail heb gestuurd naar info@ov-fiets.nl verwacht ik door hier te hebben gelezen dat het krijgen van antwoord erg lang duurt. Ik zou graag zo snel mogelijk met een oplossing willen komen. Ik lees dat dit probleem vaker voorkomt.

Vriendelijk groet

Barbara Jacques
icon

Beste antwoord door Jan NS 15 april 2015, 18:37

Goed dat je je vraag bij ons neerlegt Barbara. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Wil je me in een privébericht het kaartnummer van je ov-fietsabonnement met je NAW-gegevens en geboortedatum sturen?
Bekijk origineel

2 reacties

Goed dat je je vraag bij ons neerlegt Barbara. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Wil je me in een privébericht het kaartnummer van je ov-fietsabonnement met je NAW-gegevens en geboortedatum sturen?
Fiets inleveren op een andere locatie kost €10 extra. Mijn advies is, om altijd te wachten tot je fiets is uitgecheckt, om dit soort problemen te vermijden.

Reageer