beantwoord

nsvandeurtotdeur chipkaartkoppelen

• 22 december 2014
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Omdat ik mijn jaarabonnement voor de fietsenstalling in Breda op een andere ov-chipkaart wil zetten, heb ik ingelogd op mijndeurtotdeur.nl en geklikt op kaart vervangen. Echter, dan krijg ik de melding: "Deze kaart kan niet gebruikt worden, gebruik alstublieft een andere kaart." Maar ik wil juist deze kaart gebruiken! Ook als ik mijn oude kaart eerst blokkeer, kan ik nog steeds niet mijn nieuwe kaartnummer invoeren.
Wat moet ik doen? Bij voorbaat dank voor de snelle reactie.
Met vriendelijke groet, Karlijn
icon

Beste antwoord door Jan NS 22 december 2014, 15:42

Welkom op het Serviceforum Karlijn. Wat jammer om te lezen dat het overzetten van je abonnement niet lukt. Wil je me in een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer sturen? Dan kijk ik waarom het niet lukt om je abonnement over te zetten. Je topic is verplaatst naar "Overige producten".
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het Serviceforum Karlijn. Wat jammer om te lezen dat het overzetten van je abonnement niet lukt. Wil je me in een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer sturen? Dan kijk ik waarom het niet lukt om je abonnement over te zetten. Je topic is verplaatst naar "Overige producten".

Reageer