beantwoord

Onbemande fietsenstalling

  • 11 maart 2019
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Zojuist mijn OV-fiets proberen in te leveren bij stalling Amsterdam Bijlmer Arena (waar deze ook is opgehaald). Helaas was dit niet mogelijk doordat de fietskluis vol bleek. Inmiddels een kleine 3 kwartier aan de lijn met de NS en na een kwartier in de wacht wordt de verbinding plots verbroken, helaas nu al meerdere keren dus..
Wat is nu de procedure en hoe ontvang ik restitutie na alle verloren tijd en extra kosten?
icon

Beste antwoord door Emma NS 12 maart 2019, 14:24

Beste Marloesth, welkom bij onze Community!

Wat onhandig dat de fietskluis al helemaal vol zat! Dat willen we natuurlijk liever niet zien. Normaliter is de procedure dat je dan de fiets naast de fietskluis neerzet en de fietssleutel in een Dropbox stopt. Je kunt daarna contact opnemen met onze Klantenservice, zodat we de fietsrit kunnen afsluiten.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Marloesth, welkom bij onze Community!

Wat onhandig dat de fietskluis al helemaal vol zat! Dat willen we natuurlijk liever niet zien. Normaliter is de procedure dat je dan de fiets naast de fietskluis neerzet en de fietssleutel in een Dropbox stopt. Je kunt daarna contact opnemen met onze Klantenservice, zodat we de fietsrit kunnen afsluiten.

Reageer