beantwoord

Onbemande OV fiets stalling niet te openen

• 16 april 2019
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Afgelopen zondag fiets gehuurd bij onbemande OV fiets stalling bij Amsterdam RAI
helaas in app al niet te zien dat deze er is en hoeveel fietsen er beschikbaar zijn !

bij inleveren ging deur niet open
er stonden meer reizigers
uiteindelijk iemand aan de lijn : “OV fiets buiten stallen ..op slot zetten ... sleutel door speciaal hiervoor gat in deur doen en dan moest ik de volgende dag bellen Heel vreemd vond ik dit
.De rit zou om 21.50 afgesloten worden.
volgende dag gebeld maar helaas was rit niet afgesloten. Dat werd nu weer gedaan
vandaag mail ontvangen dat ik extra kosten heb omdat ik een fiets al 3 dagen in mijn bezet heb!!!
hoeveel keer moet ik nog bellen??
icon

Beste antwoord door Emma NS 16 april 2019, 19:21

Het is erg vervelend, dat kan ik me goed voorstellen. Je kunt het beste even contact opnemen via Facebook. Stuur dan eventjes de link van je topic mee, dan weten mijn collega's direct wat er aan de hand is.
Bekijk origineel

3 reacties

Het is erg vervelend, dat kan ik me goed voorstellen. Je kunt het beste even contact opnemen via Facebook. Stuur dan eventjes de link van je topic mee, dan weten mijn collega's direct wat er aan de hand is.
community lijkt me genoeg
Dan zul je toch echt nog een keer moeten bellen, want hier kan ik je niet mee helpen. Wanneer je dit aan de Klantenservice uitlegt, kan ik me niet voorstellen dat ze je willen helpen! 🙂

Reageer