beantwoord

onjuiste incasso

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik krijg een incasso van eur 2,50, met het kenmerk van abt OV-fiets NSX26053773. In de bijbehorende brief / e-mail is sprake van een afschrijving van eur 0,01.
Ik heb deze afschrijving alvast maar gestorneerd, in afwachting van een verklaring.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 januari 2019, 17:54

Hallo qburg en welkom bij de NS Community.

Hoewel ik begrijp dat je de factuur hebt gestorneerd is dit niet de manier om meer informatie te krijgen. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via Sociale Media of de Live Chat en daar meer informatie te vragen. Zij kunnen je voorzien van de juiste informatie en ook aangeven hoe je de factuur alsnog kunt betalen. Mocht een factuur onterecht zijn dan zullen we dat altijd in een nieuwe factuur corrigeren, dat kan helaas niet door de factuur te laten vervallen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo qburg en welkom bij de NS Community.

Hoewel ik begrijp dat je de factuur hebt gestorneerd is dit niet de manier om meer informatie te krijgen. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via Sociale Media of de Live Chat en daar meer informatie te vragen. Zij kunnen je voorzien van de juiste informatie en ook aangeven hoe je de factuur alsnog kunt betalen. Mocht een factuur onterecht zijn dan zullen we dat altijd in een nieuwe factuur corrigeren, dat kan helaas niet door de factuur te laten vervallen.

Reageer