beantwoord

Onmogelijk om OVfietsabonnement aan persoonlijke OVchipkaart te koppelen

• 20 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Ik had 2 jaar geleden een OV fietsabonnement op aan mijn OV chipkaart gekoppeld, maar ik kwam er onlangs achter dat dit niet meer actief is. Nu probeerde ik via de website opnieuw het OV fietsabonnement op mijn kaart te zetten, maar ik krijg de melding dat het "niet mogelijk is in combinatie met andere producten op mijn kaart". Het enige andere product is mijn treinabonnement.
Kan iemand mij uitleggen wat ik kan doen om het OV fietsabonnement weer actief te krijgen?

Veel dank!

Karin
icon

Beste antwoord door Denice NS 20 augustus 2018, 10:51

Welkom bij de Community, Karin.

Vreemd dat je geen nieuw OV-fiets abonnement kan afsluiten op je kaart! Ik wil je adviseren om even contact met onze Klantenservice op te nemen via bijvoorbeeld Twitter, Facebook of Live Chat. Telefonisch kan natuurlijk ook via 030-7515155 (lokaal tarief). Dan kan er worden gekeken naar een oplossing :)

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, Karin.

Vreemd dat je geen nieuw OV-fiets abonnement kan afsluiten op je kaart! Ik wil je adviseren om even contact met onze Klantenservice op te nemen via bijvoorbeeld Twitter, Facebook of Live Chat. Telefonisch kan natuurlijk ook via 030-7515155 (lokaal tarief). Dan kan er worden gekeken naar een oplossing :)

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer