beantwoord

Onterechte afschrijving NS Groep IZ NS Reizigers

• 25 februari 2017
  • 6 reacties
  • 1186 Bekeken

Goedenavond,
Afgelopen week is er op 20 februari 15,40 euro van mijn rekening afgeschreven door NS GROEP IZ NS REIZIGERS.
Ik zou echter niet weten waar dit van is, ik heb namelijk een studentenreisproduct.
Ik heb dan ook het gevoel dat deze afschrijving onterecht is.
Graag hoor ik van u,
Met vriendelijke groet
Christiaan
icon

Beste antwoord door marv87 25 februari 2017, 20:18

Nee, dat wordt eens per maand geïncasseerd. Daarvoor heb je bij het afsluiten van het abonnement toestemming voor gegeven.
Bekijk origineel

6 reacties

Zou het kunnen zijn dat je de afgelopen maand gebruik gemaakt hebt van ov-fietsen een paar keer?
Als mijn-NS het weer doet kan je daar ook de factuur horende bij de incasso opvragen. Helaas stuurt de NS nog steeds niet een email met de facturen.
Zou het kunnen zijn dat je de afgelopen maand gebruik gemaakt hebt van ov-fietsen een paar keer?

ik heb inderdaad gebruik gemaakt van ov fietsen. gaat dat niet direct van het saldo af?
Nee, dat wordt eens per maand geïncasseerd. Daarvoor heb je bij het afsluiten van het abonnement toestemming voor gegeven.

aah dan zal dat het wel zijn, thanks!
Reputatie 6
Badge
Ik schrok me rot, zeg. Ik dacht heel even dat ze random geld afschrijven met een geldige reden die voor mij relevant is. Mooi om te lezen dat het om ov-fiets ging.

Reageer