beantwoord

ophalen van de bestelling lukte niet

• 28 september 2020
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Ik wilde mijn bestelling ophalen bij de automaat. Maar bij de automaat stond er dat er geen bestelling op mijn kaart staat. Hoe kan ik mijn product ophalen?
Het product die ik heb besteld is ov fiets.

Ik wil nu andere abonnement nemen. Maar kan ik niet omdat ik de eerste bestelling nog niet opgehaald heb.

Is het mogelijk om de eerste bestelling te annuleren zonder op te halen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 september 2020, 17:12

Goedemiddag Tverhoef en welkom bij de NS Community!

Een OV-fiets bestelling hoeft niet bevestigd te worden bij een kaartautomaat, gezien het OV-fiets product ook niet op je kaart geladen wordt. Zodra je de bevestigingsmail hebt ontvangen van de OV-fiets bestelling, kun je gebruik maken van OV-fietsen, ervan uitgaande dat het abonnement ook al ingaat per vandaag.

Waarom je geen andere nieuwe bestelling kan plaatsen durf ik zo snel echter niet te verklaren. Je kunt daarvoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan even mee kijken. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Tverhoef en welkom bij de NS Community!

Een OV-fiets bestelling hoeft niet bevestigd te worden bij een kaartautomaat, gezien het OV-fiets product ook niet op je kaart geladen wordt. Zodra je de bevestigingsmail hebt ontvangen van de OV-fiets bestelling, kun je gebruik maken van OV-fietsen, ervan uitgaande dat het abonnement ook al ingaat per vandaag.

Waarom je geen andere nieuwe bestelling kan plaatsen durf ik zo snel echter niet te verklaren. Je kunt daarvoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan even mee kijken. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Hallo,

bedankt voor de snel reactie.

Ik ga proberen om contact te nemen met jullie klantenservice.

Reageer