beantwoord

Oud en nieuw OV-fiets

• 31 december 2018
  • 2 reacties
  • 622 Bekeken

Hoi,

ik vroeg mij af of er andere openingstijden of beschikbaarheidsaantallen van de ov-fietsen vandaag zijn. Ik reis met de trein vanavond naar Rotterdam Centraal en wil vanaf daar met de OV-fiets verder. Vandaar dat ik mij af vroeg of er een veranderingen hierin zijn?

Groetjes,
icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 december 2018, 11:43

Goedemorgen xxlucindaxx en welkom bij de NS Community!

Er zullen zeker aangepaste openingstijden zijn, maar ik vind het lastig om dat precies aan te geven voor een specifieke locatie. Over het algemeen kun je uitgaan van de openingstijden die op deze pagina staan weergegeven (voornamelijk wanneer het gaat om een zelfservice stalling). Bij sommige locaties heeft het personeel ter plekke echter een hand in eventuele aangepaste openingstijden, welke wij dan helaas niet inzichtelijk hebben. In die gevallen zal er echter altijd een briefje hangen op locatie met deze aangepaste tijden. Rotterdam Centraal valt daar dan weer onder helaas, dus die heb ik niet inzichtelijk.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er rijden na ongeveer 20.00 geen treinen meer, dus het lijkt me waarschijnlijk dat de openingstijden hierop zijn aangepast.
Goedemorgen xxlucindaxx en welkom bij de NS Community!

Er zullen zeker aangepaste openingstijden zijn, maar ik vind het lastig om dat precies aan te geven voor een specifieke locatie. Over het algemeen kun je uitgaan van de openingstijden die op deze pagina staan weergegeven (voornamelijk wanneer het gaat om een zelfservice stalling). Bij sommige locaties heeft het personeel ter plekke echter een hand in eventuele aangepaste openingstijden, welke wij dan helaas niet inzichtelijk hebben. In die gevallen zal er echter altijd een briefje hangen op locatie met deze aangepaste tijden. Rotterdam Centraal valt daar dan weer onder helaas, dus die heb ik niet inzichtelijk.

Reageer