beantwoord

Ov fiets

Goedeavond,

ik had een vraagje ik kreeg een mailtje binnen dat ik mijn ov fiets moet terugbrengen. Ik hoop dat u het op prijs stelt maar ik kon de ov fiets helaas niet terugbrengen onder privé omstandigheden ik was niet in de buurt van Rotterdam waar de fiets zich verbindt ik ben al die tijd in het ziekenhuis geweest en had het dus niet terug kunnen brengen de sleutels bevinden zich bij mij en had niemand anders om de fiets terug te brengen. Ik hoop dat u het op prijs stelt en hopelijk de kosten van de ov fiets kwijtscheld. Ik kon er namelijk niks aan doen. Ik weet niet hoe ik u veder kon inlichten op dit tijdstip en ga zeker morgen ook even bellen naar jullie klantenservices.

Ik hoop ook dat u zo snel mogelijk op de hoogte houd zodst ik ook van meer weet en op de hoogte blijft van de situatie.

Met vriendelijke groet,

lucilla van Londen
icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 april 2019, 11:04

Hallo Lucillia en welkom bij de NS Community,

Je kan, zoals Thom al aangaf, het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij gelijk kijken wat er allemaal mogelijk is.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk
op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is verstandig dat u morgen even contact opneemt met ov-fiets.

Bedenk dat het hier een openbaar forum is, geen postadres van NS. Iedereen kan meelezen. U kunt uw bericht nog aanpassen, als u dat binnen een uur doet.
Hallo Lucillia en welkom bij de NS Community,

Je kan, zoals Thom al aangaf, het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij gelijk kijken wat er allemaal mogelijk is.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk
op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer