Ik ben Mees Hilhorst en ik wilde een mail sturen naar NS, maar dat kon niet.
Ik ben vorige week dinsdag 06/08 mijn fiets in een haast vergeten uit te checken bij Amsterdam centraal terwijl ik hem daar wel heb afgezet.
ik ben nu op vakantie en ik kwam erachter dat ik de sleutel nog heb. Van het depot heb ik gehoord dat hij daar staat. Het nummer wat op de sleutel staat is: 32.248.
moet ik nu nog steeds voor iedere dag betalen? Of kunnen jullie registreren dat hij bij het depot staat.
Het probleem is dat ik nu op vakantie ben en ik dus niet langs het depot kan om de fiets terug te brengen.
Groet,
Mees Hilhorst
Beste antwoord door Stijn NS
Goedenavond MeesHilhorst en welkom bij de NS Community!
Zoals door anderen al is aangegeven zul je door blijven betalen zolang de fiets niet is uitgecheckt. Contact met onze Klantenservice om dit te laten corrigeren is verstandig! Alle contactopties vind je hier, via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel
Zoals door anderen al is aangegeven zul je door blijven betalen zolang de fiets niet is uitgecheckt. Contact met onze Klantenservice om dit te laten corrigeren is verstandig! Alle contactopties vind je hier, via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.