beantwoord

ov fiets

• 12 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

Hi!

Ik ben Mees Hilhorst en ik wilde een mail sturen naar NS, maar dat kon niet.

Ik ben vorige week dinsdag 06/08 mijn fiets in een haast vergeten uit te checken bij Amsterdam centraal terwijl ik hem daar wel heb afgezet.

ik ben nu op vakantie en ik kwam erachter dat ik de sleutel nog heb. Van het depot heb ik gehoord dat hij daar staat. Het nummer wat op de sleutel staat is: 32.248.

moet ik nu nog steeds voor iedere dag betalen? Of kunnen jullie registreren dat hij bij het depot staat.
Het probleem is dat ik nu op vakantie ben en ik dus niet langs het depot kan om de fiets terug te brengen.

Groet,
Mees Hilhorst
icon

Beste antwoord door Stijn NS 12 augustus 2019, 19:02

Goedenavond MeesHilhorst en welkom bij de NS Community!

Zoals door anderen al is aangegeven zul je door blijven betalen zolang de fiets niet is uitgecheckt. Contact met onze Klantenservice om dit te laten corrigeren is verstandig! Alle contactopties vind je hier, via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Er is een soort afdeling voor ov-fiets. Bellen vanuit het buitenland is duur maar het kan ook gratis middels Chat, Facebook of Twitter.
Hi!

Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd maar het nummer van de klantensevice gaat niet over..
Hoe bereik ik de ns vanuit het buitenland?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb mijn bericht aangepast, een overzicht is te vinden als u kiest voor ns klantenservice.
Reputatie 7
Badge +2
Zolang de fiets niet is uitgecheckt en de sleutel in uw bezit is, betaalt u door.
U kunt vanuit uw vakantieadres het snelst contact krijgen met NS klantenservice via Twitter, Facebook en chat.
Goedenavond MeesHilhorst en welkom bij de NS Community!

Zoals door anderen al is aangegeven zul je door blijven betalen zolang de fiets niet is uitgecheckt. Contact met onze Klantenservice om dit te laten corrigeren is verstandig! Alle contactopties vind je hier, via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Reputatie 6
De huur loopt door, immers de fiets is officieel gezien niet ingeleverd, en door het ontbreken van de sleutel ook niet verhuurbaar.
Reputatie 2
@MeesHilhorst Vervelend ik denk dat ze dit wel via de Klantenservice, kunnen oplossen!

Reageer