beantwoord

Ov Fiets

• 3 september 2019
  • 7 reacties
  • 186 Bekeken

Hallo ik had net een mail ontvangen en daar staat op u heeft ov fiets meer dan 3 dagen gebruikt. Maar ik had gisteren terug gegeven. Waarom deze mail gekomen? Ik wil graag weten
Met vriendelijke groet
B. KARAHAN
icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 september 2019, 13:09

Hallo Burakkaar, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat het inleveren van de OV-fiets niet goed verwerkt lijkt. Waren er geen bijzonderheden bij het terugbrengen van de fiets en je had de fiets niet meer dan 72 uur in totaal? Onze klantenservice kan je hiermee verder helpen. Via Twitter en Facebook zijn we 24/7 bereikbaar. Het is wel druk op het moment daar.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Burakkaar, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat het inleveren van de OV-fiets niet goed verwerkt lijkt. Waren er geen bijzonderheden bij het terugbrengen van de fiets en je had de fiets niet meer dan 72 uur in totaal? Onze klantenservice kan je hiermee verder helpen. Via Twitter en Facebook zijn we 24/7 bereikbaar. Het is wel druk op het moment daar.
Goedemorgen,
Op het landgoed Voorlinden aan de Buurtweg in Wassenaar, staat al enige weken een "verlaten" OV fiets met nummer 35591, in een soort van overdekte fietsstalling
Ik weet niet of dat normaal is dus ik dacht ik meld het even.
Met vriendelijke groet,

Lilian Schram
Als je een exacte locatie en omschrijving van de vindplek van deze fiets hebt kunnen we dit melden voor je, Lilian55.
Landgoed Voorlinden
Buurtweg 90,
2244AG Wassenaar
Op dit adres staat in een overdekte fietsenstalling een NS fiets zoals in eerder bericht gemeld met nummer 35591

Met vriendelijke groet,

Lilian Schram
Dankjewel Lilian55,

Ik heb de melding doorgezet. Ik hoop dan ook dat die zo snel mogelijk opgehaald kan worden.
Dankjewel Lilian55,

Ik heb de melding doorgezet. Ik hoop dan ook dat die zo snel mogelijk opgehaald kan worden.
Bedankt en dat hoop ik ook,hou het wel in de gaten, kom er regelmatig😉

Reageer