beantwoord

ov fiets

  • 9 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Hallo, ik krijg een mail dat ik al een week een Ov fiets in bezit heb maar dat is niet het geval ik hèb gevraagd bij stadion Assen hoe dat zat maar zij kunnen daar niks zien wat moet ik nu doen ?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 9 oktober 2019, 21:21

Hallo Patrick 40, welkom op de NS Community!

Wat vervelend dat dit fout gaat. Onze klantenservice kan met je meekijken en je verder helpen.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Patrick 40, welkom op de NS Community!

Wat vervelend dat dit fout gaat. Onze klantenservice kan met je meekijken en je verder helpen.
Dank u wel !

mvg patrick

Hoi!

ik heb vandaag mijn OV fiets ingeleverd op Leiden Centraal (LUMC zijde) maar heb per ongeluk de sleutel meegenomen. Kan ik de sleutel opsturen?

 

mvg Rosa

Mij is hetzelfde overkomen. OV fiets netjes dezelfde dag ingeleverd op Tilburg CS zat 12 okt . Nu een boete! Hoe kan ik dit stoppen?

Hallo RvL, welkom op de NS Community!

Wat lastig! Ben je niet in gelegenheid om de sleutel alsnog te brengen? Neem even contact op met onze klantenservice, dan kunnen ze noteren dat de sleutel nog in je bezit is en kijken of de rit is afgesloten. De sleutel kan je opsturen naar:

NS Klantenservice afdeling NS Fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Vermeld in de begeleidende brief de persoonsgegevens en het OV-chipkaartnummer.

Reageer