beantwoord

ov fiets

• 24 november 2019
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Laatst kreeg ik deze mail, maar ik altijd mijn fiets netjes teruggebracht en de sleutel weer ingeleverd. Welke acties moet ik ondernemen?

Geachte heer ----------,

U heeft een OV-fiets langer dan 3 dagen in gebruik. Dat betekent dat u vanaf nu een toeslag van € 5,00 betaalt per 24 uur. Deze toeslag komt bovenop de reguliere ritprijs. We raden u aan om de OV-fiets één dezer dagen te retourneren. Zo beperkt u onnodige kosten.

Kaartnummer: **** **** **** ****

Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op ns.nl/ov-fiets of stel uw vraag op de NS Community (www.ns.nl/community). Ook kunt u via Klantenservice (www.ns.nl/klantenservice) contact met ons opnemen. We staan dag en nacht voor u klaar.

Datum:

24 november 2019

Klantnummer:

verwijderd

Ons kenmerk:

verwijderd

Onderwerp:

Na 3 dagen betaalt u een toeslag bij OV-fiets

Met vriendelijke groet,

Lieneke Bouma

Hoofd NS Klantenservice

icon

Beste antwoord door Maxime NS 24 november 2019, 12:20

Hallo Jeffrey NH, welkom op de NS Community. 

Ik heb je klantnummer uit je bericht gehaald. Vervelend dat de rit niet goed is afgesloten. Je kan inderdaad bellen (030 7515177). Via chat, Twitter of Facebook kunnen mijn collega's je ook helpen. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bellen met klantenservice en kies voor de optie OV fiets.

Ik heb je klantnummer uit je bericht gehaald. Vervelend dat de rit niet goed is afgesloten. Je kan inderdaad bellen (030 7515177). Via chat, Twitter of Facebook kunnen mijn collega's je ook helpen. 

Badge +3

Ik las gisteren dat als je belt voor OV-fiets, je het bericht krijgt dat ze gesloten zijn en je maandag weer terecht kunt. Is dat veranderd?

Ja, dat zag ik ook. Ik vind het heel vreemd iemand dat te horen heeft gekregen (in het menu of door een medewerker is niet gezegd, toch) dat OV-fiets er maandag pas weer was. Er zijn nu collega's waarvan ik weet dat ze de juiste systemen hebben om te kunnen helpen.

Bedankt ik ga zeker contact opnemen

Reageer