beantwoord

ov fiets

  • 27 januari 2020
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik een OV-fiets gehuurd in Middelburg. Ik heb mijn fiets zondag teruggebracht. Vandaag kreeg ik een mail dat ik mijn fiets langer dan drie dagen heb gehuurd en nu moet bijbetalen. Toen ik mijn fiets terugbracht deed het sleutelsysteem het niet en heb ik mijn sleutel gedeponeerd in het sleutelkluisje dat onder de sleutelkast hing. Gaat dit goed? Moet ik verdere actie ondernemen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 januari 2020, 20:01

Hallo Stijn Vluggen en welkom bij de NS Community,

 

Ik snap je frustratie. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Stijn Vluggen en welkom bij de NS Community,

 

Ik snap je frustratie. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op [url=http://www.ns.nl/klantenservice/contact]deze[/url] pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op [url=http://www.twitter.com/ns_online]Twitter [/url]of [url=http://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url].

Reageer