beantwoord

ov fiets

• 14 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

Nu de maatregelen strenger zijn, dus alleen reizen indien noodzakelijk, vraag ik mij af of ik de komende week vrijdag 23/10 /20 wel een ov fiets kan huren op station heiloo, ik heb dan een belangrijke afspraak en er is geen busvervoer op de plaats van bestemming. 

icon

Beste antwoord door Pingpong 14 oktober 2020, 10:35

Hi D. Baas,

Welkom op dit forum. Ik denk dat het huren van fietsen wel mogelijk zal zijn op station Heiloo. Indien je zeker wil zijn kan je eventueel ook een fiets huren op station Alkmaar. Vanaf station Alkmaar is het een paar kilometer fietsen naar Heiloo. 

Heiloo heeft zo te zien fietskluizen met OV fietsen. Dus het zou eigenlijk geen probleem moeten zijn om daar een ov fiets te huren. 

Bekijk origineel

4 reacties

Hi D. Baas,

Welkom op dit forum. Ik denk dat het huren van fietsen wel mogelijk zal zijn op station Heiloo. Indien je zeker wil zijn kan je eventueel ook een fiets huren op station Alkmaar. Vanaf station Alkmaar is het een paar kilometer fietsen naar Heiloo. 

Heiloo heeft zo te zien fietskluizen met OV fietsen. Dus het zou eigenlijk geen probleem moeten zijn om daar een ov fiets te huren. 

Reputatie 7
Badge +3

Het huren van een OV-fiets is het hele jaar mogelijk geweest. Ik ga er vanuit dat je ook nu een OV-fiets kunt huren.

Het huren van een OV-fiets is en blijft gewoon mogelijk :smile:

Heel fijn!

Reageer