beantwoord

ov fiets

• 24 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Goedenavond,

Op 9 oktober heb ik ‘s avonds contact met de klantenservice gehad aangezien ik mijn ov fiets niet kon inleveren omdat de boxen op station Doetinchem vol waren. Ik heb toen mijn fiets in de fietsenstalling naast de boxen gezet. Aangezien ik de laatste trein terug naar Utrecht moest hebben, ben ik in de trein gestapt omdat ik anders niet thuis kon komen. Eenmaal in de trein heb ik zo snel mogelijk de klantenservice gebeld en is er een melding gemaakt dat ik mijn fiets naast de box heb gezet.

zojuist kom ik erachter dat er verschillende mails in mijn spam zitten, met de waarschuwing dat ik mijn ov-fiets niet heb ingeleverd en ik een boete krijg. Tot mijn schrik heb ik dit niet eerder gezien in mijn spam..

Wat kan ik nu het beste doen aangezien ik direct melding heb gemaakt?

Met vriendelijke groet,

Wencke Raterink 

icon

Beste antwoord door Robert B 24 oktober 2020, 20:54

Welkom bij de NS Community!

Er zijn veel (horror) topics over OV-fiets. De normale gang van zaken is dat je de sleutel dan in de blauwe dropbox gooit, met het verzoek om contact op te nemen met NS (klantenservice kanalen) om je fietshuur tijdig (op dat moment) af te sluiten. Dat heb je dus gedaan?

Helaas lijkt het er op dat het vaak nog mis gaat, met dit (identieke) recente topic als voorbeeld.

Het beste is om vol te houden… zie ook https://community.ns.nl/ov-fiets-48/ov-fiets-verdwenen-ns-vraagt-om-valse-aangifte-62745?postid=429268#post429268

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er zijn veel (horror) topics over OV-fiets. De normale gang van zaken is dat je de sleutel dan in de blauwe dropbox gooit, met het verzoek om contact op te nemen met NS (klantenservice kanalen) om je fietshuur tijdig (op dat moment) af te sluiten. Dat heb je dus gedaan?

Helaas lijkt het er op dat het vaak nog mis gaat, met dit (identieke) recente topic als voorbeeld.

Het beste is om vol te houden… zie ook https://community.ns.nl/ov-fiets-48/ov-fiets-verdwenen-ns-vraagt-om-valse-aangifte-62745?postid=429268#post429268

Hallo WenckeRaterink, welkom op de NS Community. 

Wat een vervelende verassing zeg! Als dat via de klantenservice nog niet was gedaan, dan zou ik even contact opnemen zodat ze de rit kunnen afsluiten. Wat is er met de sleutel gebeurd? 

Reageer