Het beste kun je telefonisch contact opnemen met NS klantenservice en kiezen voor optie OV fiets. Zij kunnen met jou meekijken of de rit goed afgesloten is. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.
Wat je ook kunt doen bij een volgende OV-fiets die je huurt: activeer de OV-fiets ritinformatie in de app. Die vindt je onder "Meer" -> "Mijn NS".
Als je dat gedaan hebt kan je na het inleveren simpelweg even de app openen en zie je direct of de verhuur correct beëindigd is. Dat wordt vrijwel realtime na inleveren getoond.
Wat je ook kunt doen bij een volgende OV-fiets die je huurt: activeer de OV-fiets ritinformatie in de app. Die vindt je onder "Meer" -> "Mijn NS".
Als je dat gedaan hebt kan je na het inleveren simpelweg even de app openen en zie je direct of de verhuur correct beëindigd is. Dat wordt vrijwel realtime na inleveren getoond.
Mocht je het fietsnummer nog weten (of opvragen bij de Klantenservice) dan kan je dat ook na het inleveren nog invoeren in de app!