Ik heb zondag een OV fiets ingeleverd, maar krijg nu ineens een mail dat ik toeslag moet betalen omdat hij niet ingeleverd zou zijn. Wat nu?
Antwoord
ov fiets
Beste antwoord door Daniel
Zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice om de rit alsnog af te sluiten.
Sowieso is het verstandig de OV-fiets ritinformatie in de NS app te activeren. Vooral bij fietsen met slim slot (wat je met je chipkaart opent) is dat de beste manier om te zien of de rit goed is afgesloten na inlevering. Soms springt zo'n slot weer open nadat er iets mis ging bij het op slot zetten in de stalling namelijk.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.