beantwoord

OV-fiets

  • 28 June 2023
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Ik wil een OV-fiets abonnement toevoegen, maar wanneer ik in moet loggen gaat dat niet. De inlog knop werkt niet 

icon

Beste antwoord door Momo 28 June 2023, 12:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Check je profiel of alle gegevens (geboortedatum, telefoonnummer e.d.) zijn ingevuld. Als er velden leeg zijn, vul die aan en probeer het opnieuw.

Reputatie 7
Badge +3

Check je profiel of alle gegevens (geboortedatum, telefoonnummer e.d.) zijn ingevuld. Als er velden leeg zijn, vul die aan en probeer het opnieuw.

Er kan niet ingelogd worden. Ik ben er vanuit gegaan dat er niet ingelogd kan worden bij MijnNS. En om gegevens aan te vullen moet je eerst ingelogd te zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Check je profiel of alle gegevens (geboortedatum, telefoonnummer e.d.) zijn ingevuld. Als er velden leeg zijn, vul die aan en probeer het opnieuw.

Er kan niet ingelogd worden. Ik ben er vanuit gegaan dat er niet ingelogd kan worden bij MijnNS. En om gegevens aan te vullen moet je eerst ingelogd te zijn.

Mogelijk gaat om een zelfde probleem als al vaker is gemeld, vanuit eerder ingelogde status OV-fiets abonnement willen toevoegen, dan wordt je weer naar de inlogpagina geleid waar het inloggen niet lukt. 

Reageer