Skip to main content
Antwoord

OV-fiets

  • June 28, 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Ik wil een OV-fiets abonnement toevoegen, maar wanneer ik in moet loggen gaat dat niet. De inlog knop werkt niet 

Beste antwoord door Momo

Check je profiel of alle gegevens (geboortedatum, telefoonnummer e.d.) zijn ingevuld. Als er velden leeg zijn, vul die aan en probeer het opnieuw.

4 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 28, 2023

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 28, 2023

Check je profiel of alle gegevens (geboortedatum, telefoonnummer e.d.) zijn ingevuld. Als er velden leeg zijn, vul die aan en probeer het opnieuw.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 28, 2023

Check je profiel of alle gegevens (geboortedatum, telefoonnummer e.d.) zijn ingevuld. Als er velden leeg zijn, vul die aan en probeer het opnieuw.

Er kan niet ingelogd worden. Ik ben er vanuit gegaan dat er niet ingelogd kan worden bij MijnNS. En om gegevens aan te vullen moet je eerst ingelogd te zijn.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 28, 2023

Check je profiel of alle gegevens (geboortedatum, telefoonnummer e.d.) zijn ingevuld. Als er velden leeg zijn, vul die aan en probeer het opnieuw.

Er kan niet ingelogd worden. Ik ben er vanuit gegaan dat er niet ingelogd kan worden bij MijnNS. En om gegevens aan te vullen moet je eerst ingelogd te zijn.

Mogelijk gaat om een zelfde probleem als al vaker is gemeld, vanuit eerder ingelogde status OV-fiets abonnement willen toevoegen, dan wordt je weer naar de inlogpagina geleid waar het inloggen niet lukt.