beantwoord

ov fiets

  • 15 March 2024
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Goedenmiddag,

 

ongeveer een maand geleden ging ik een avondje stappen in Groningen, hiervoor had ik een ov-fiets gepakt om hiermee snel door Groningen te komen. Ik heb deze vervolgens bij Groningen-Noord in een kluis gezet en ik dacht dat alles goed was. Vervolgens krijg ik nu een maand later een mailtje over dat ik 2 weken geleden mijn fiets heb opgegeven als gestolen terwijl ik dit niet heb gedaan. NS verwacht nu van mij dat ik de fietssleutel inlever om dan vervolgens alsnog een boete te betalen. Weet iemand hoe je dit kan aanvechten?

icon

Beste antwoord door Laura NS 15 March 2024, 13:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zie bijvoorbeeld dit topic. Helaas zijn er wel meer.

 

 

Als ik het goed begrijp het je de fiets op Groningen CS gehuurd en in een kluis in Groningen Noord ingeleverd? Ik weet dat daar ook een specifiek topic over was, maar kan deze niet zo snel vinden. Het is overigens wel apart dat NS beweerd dat je die fiets als gestolen hebt doorgegeven. Dat ben ik tot op heden nog niet tegengekomen. Je kan een klacht indienen via het klachtenloket OV

 

https://klachtenloket-openbaarvervoer.nl/  

Vervelend, NiekLangeler. Wat heb je met de sleutel gedaan bij inleveren?

Reputatie 7
Badge +1

Vervelend, NiekLangeler. Wat heb je met de sleutel gedaan bij inleveren?

Als je een fiets in een kluis inlevert dan behoor je daar gewoon de sleutel in te laten zitten toch. Dus logisch dat TS geen sleutel kan aanleveren. 

Reageer