Hallo, mijn ov fiets gaat niet meer van zijn elektrische slot af. Nu staat hij vast aan een bankje op gemeente terrein. De medewerker van NS zegt dat hij mij niet kan helpen en dat ze dienst die daarvoor geschikt is er pas maandag weer is. Hoe moet ik nu de fiets meenemen? En hoe zorg ik ervoor dat de gemeente hem niet weghaalt? Die kosten zijn niet voor mij. Komt iemand van NS deze fiets ophalen?
Je bent niet de eerste met dit probleem. Wij komen de fiets niet ophalen, wij zijn net als jij reizigers.
Met wie heb je contact gehad? Was de fiets al van het slot toen je hem meenam? Dan was hij waarschijnlijk toen niet goed afgesloten door de vorige gebruiker, waardoor jij nu met een fiets staat waar je het slot niet meer van open krijgt.
Neem telefonisch contact op om de rit af te sluiten, want als hij wel op jouw naam staat blijven de kosten doorlopen. En geef de locatie door zodat ze de fiets kunnen ophalen. Mochten er toch ophaalkosten berekend worden, bel dan weer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.