Skip to main content
Antwoord

ov fiets

  • November 13, 2024
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Ik heb op 31 oktober gebruik gemaakt van een ov fiets nu heb ik hem netjes terug ingeleverd bij station den bosch waar ik hem ook vandaan had. Nu krijg ik een brief met dat ik de fiets moet in leveren binnen een week en als dat niet gebeurd ik een rekening van 350 euro krijg. Wat moet ik nu doen aangezien ik hem gewoon netjes heb ingeleverd.

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Milou van son,

Je kunt het beste even bellen met de klanteNService (030-7515155). Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij het afsluiten van de rit.

1 reactie

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • November 13, 2024

Hoi Milou van son,

Je kunt het beste even bellen met de klanteNService (030-7515155). Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij het afsluiten van de rit.