Ik heb op 31 oktober gebruik gemaakt van een ov fiets nu heb ik hem netjes terug ingeleverd bij station den bosch waar ik hem ook vandaan had. Nu krijg ik een brief met dat ik de fiets moet in leveren binnen een week en als dat niet gebeurd ik een rekening van 350 euro krijg. Wat moet ik nu doen aangezien ik hem gewoon netjes heb ingeleverd.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Milou van son,
Je kunt het beste even bellen met de klanteNService (030-7515155). Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij het afsluiten van de rit.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.