beantwoord

Ov-fiets abbonnement overzetten naar nieuwe ov-chipkaart zonder mijn deur tot deur account

• 30 september 2016
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Beste heer, mevrouw,

Na het verlies van mijn ov-chipkaart heb ik een nieuwe kaart aangevraagd. Alleen wil ik ook mijn fietsabonnement overzetten, helaas heb ik vooralsnog ik weet geen Mijn deur tot deur account.

Waar kan ik een account aanmaken om mijn fiets abonnement over te zetten naar mijn nieuwe ov-chipkaart? Of is er een andere manier om mijn ov-fiets abonnement over te zetten naar mijn nieuwe ov-chipkaart?
icon

Beste antwoord door Janou NS 30 september 2016, 15:43

Hallo Jennifer91 en welkom op het NS Forum! In dit soort gevallen adviseer ik dan dat je even contact op moet nemen met OV-fiets zelf, telefonisch dus. Zij kunnen je helpen om het OV-fiets abonnement over te zetten op je nieuwe kaart. Je kan ze bereiken op: 030 751 51 55 en maak dan in het keuzemenu de optie 2 > 3. Dan kom je uit bij OV-fiets. Succes en hopelijk wordt het snel overgezet 🙂.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Jennifer91 en welkom op het NS Forum! In dit soort gevallen adviseer ik dan dat je even contact op moet nemen met OV-fiets zelf, telefonisch dus. Zij kunnen je helpen om het OV-fiets abonnement over te zetten op je nieuwe kaart. Je kan ze bereiken op: 030 751 51 55 en maak dan in het keuzemenu de optie 2 > 3. Dan kom je uit bij OV-fiets. Succes en hopelijk wordt het snel overgezet 🙂.
Beste Janou,

Dankjewel het abonnement was automatisch overgezet, dit heb ik bevestigd na mijn telefoon gesprek n.a.v. je bericht. Bedankt voor je hulp!
Graag gedaan Jennifer91!

Reageer