beantwoord

OV-fiets abo niet op kaart bijgeschreven

• 16 april 2019
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

Heb gisteren online de dienst OV fiets op mijn OV kaart bijgeschreven. E.e.a. is volgens de bevestigingsmail correct verlopen. Desondanks kon vanmorgen ik geen OV fiets huren: de scanner van de medewerker van de stalling gaf aan dat de dienst niet op mijn kaart was bijgeschreven. Gelijk klantenservice gebeld, maar zij konden het probleem niet voor me oplossen.

Wat is hier wijsheid, wat te doen?
icon

Beste antwoord door Emma NS 16 april 2019, 20:37

Beste EricRr, welkom bij onze Community!

Wat is de ingangsdatum vermeld in de bevestigingsmail? Mogelijk is het daar fout gegaan. Ik denk dat je mijn collega's op social media wel eventjes kunt raadplegen. Stuur anders even een bericht op Facebook of Twitter. Ook via onze Live Chat kunnen mijn collega's helpen.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste EricRr, welkom bij onze Community!

Wat is de ingangsdatum vermeld in de bevestigingsmail? Mogelijk is het daar fout gegaan. Ik denk dat je mijn collega's op social media wel eventjes kunt raadplegen. Stuur anders even een bericht op Facebook of Twitter. Ook via onze Live Chat kunnen mijn collega's helpen.
ok, doe ik dat, dank.
Succes! 🙂
Hie lang duurt t voordat mijn ov fiets abo is bijgeschreven op mijn ov kaart. Heb vandaag een abo afgesloten op mijn kaart en wil er graag morgen gebruik van gaan maken...graag een reactie naar isoeterik@gmail.com
Hoi Treineke en welkom op onze NS Community! Heb je de bevestiging al binnengekregen? Welke ingangsdatum staat daarin? Als je het abonnement per vandaag (of morgen) in laat gaan, dan kun je het morgen direct al gebruiken.

Reageer