beantwoord

OV-fiets abonnement

• 1 september 2015
  • 1 reactie
  • 320 Bekeken

Gisteren wilde ik een OV-fiets abonnement afsluiten.
Ik had per ongeluk de verkeerde bank geselecteerd en drukte daarom bij de betaling op annuleren.
Vervolgens krijg ik constant de melding "U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart."
wanneer ik het abonnement opnieuw probeer af te sluiten.
Ik heb gekeken bij "mijn bestellingen", "mijn producten" en bij "mijn deur tot deur".
Bij beide staat niets en bij "mijn deur tot deur" kan ik niet inloggen omdat ik geen gebruikersnaam en wachtwoord hiervoor heb.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Leny NS 1 september 2015, 13:29

JesperA, welkom op het forum. Ik vermoed dat je aanvraag voor een OV fiets abonnement toch is doorgezet, maar door het systeem nog geannuleerd moet worden. Na 06.00 uur in de ochtend kan je de bestelling opnieuw plaatsen. Ik raad je ook aan contact op te nemen met de afdeling OV Fiets. Wellicht kunnen zij in het systeem controleren wat de status van je bestelling is. Je kunt OV fiets bereiken op 030-7515155 in het keuzemenu toets je eerst op keuze 2 en dan 3.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
JesperA, welkom op het forum. Ik vermoed dat je aanvraag voor een OV fiets abonnement toch is doorgezet, maar door het systeem nog geannuleerd moet worden. Na 06.00 uur in de ochtend kan je de bestelling opnieuw plaatsen. Ik raad je ook aan contact op te nemen met de afdeling OV Fiets. Wellicht kunnen zij in het systeem controleren wat de status van je bestelling is. Je kunt OV fiets bereiken op 030-7515155 in het keuzemenu toets je eerst op keuze 2 en dan 3.

Reageer