beantwoord

OV-fiets abonnement

• 12 december 2014
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Sinds juni ben ik met OV-fiets in een administratief gevecht gewikkeld over de kosten van een abonnement dat ik met een cadeaukaart heb aangevraagd. ik heb nu, na ettelijke e-mails, weer een automatische incasso van de NS ontvangen voor dit abonnement dat ik al in juli heb opgezegd en waarvan ik nooit gebruik heb gemaakt. Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 12 december 2014, 18:14

@eleanora: Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen. Kan je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres en IBAN + tenaamstelling? Als je op mijn gebruikersnaam Inge NS klikt, kom je op mijn profiel terecht waar je me via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kan sturen. Ik heb verder het kaartnummer van je OV-chipkaart uit je bericht verwijderd, i.v.m. je privacy.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Eleanora, Heb je hierover ook al contact gehad met OV-fiets? Zo ja, hoe lang is het geleden dat je een mail hebt gestuurd. Groet, Marjan

Is het misschien een idee om de vraag voortaan goed te lezen, in plaats van blind het draaiboek te volgen? - Er staat: "Sinds juni ben ik met OV-fiets in een administratief gevecht gewikkeld". Het is nogal EVA-achtig om dan nogmaals de informatie te vragen die er al staat.
@eleanora: Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen. Kan je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres en IBAN + tenaamstelling? Als je op mijn gebruikersnaam Inge NS klikt, kom je op mijn profiel terecht waar je me via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kan sturen. Ik heb verder het kaartnummer van je OV-chipkaart uit je bericht verwijderd, i.v.m. je privacy.
Hallo Eleanora, Heb je hierover ook al contact gehad met OV-fiets? Zo ja, hoe lang is het geleden dat je een mail hebt gestuurd. Groet, Marjan

Beste Marjan,
Omdat ik niet wist of en wanneer er gereageerd zou worden, heb ik weer de klantenservice van de NS gebeld. daar was mij eerder vandaag geadviseerd mijn vraag op het forum te plaatsen. De collega die ik zojuist aan de lijn had, was heel behulpzaam. Zij zal het geld overmaken dat 2x van mijn rekening is afgeschreven. Ik verzeker je dat ik de afgelopen tijd met niemand zo intensief gemaild heb als met OV-fiets.

Vriendelijke groet,
Els Wouters

Reageer