beantwoord

OV-Fiets abonnement aanvragen

• 14 november 2019
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb een paar weken geleden geprobeerd een OV fiets abonnement op mij OV te zetten. Dit heb ik toen halverwege afgebroken omdat er iets mis ging. Daarna heb ik het opnieuw geprobeerd maar is niet gelukt. Nu heb ik het vanavond weer geprobeerd, maar bij de laatste stap geeft ie aan dat ik het product niet kan combineren met andere producten op mijn ov kaart.

Mijn vraag is, hoe kan ik nu alsnog een OV fiets abonnement krijgen? 

icon

Beste antwoord door Danny NS 14 november 2019, 21:04

Hoi Vera Tijsma en welkom bij de NS Community,

Is jouw laatste betaling vastgelopen bij het betalen vandaag? Dan is jouw order vastgelopen. Geen zorgen, vannacht om 3 uur zal deze order weer loskomen in ons systeem. Hierna kan je de bestelling opnieuw plaatsen.

Was dit sinds vandaag jouw eerste poging? Dan kan het zijn dat er iets anders in de weg staat. De melding die je krijgt kan heel veel betekenen en hoeft niet perse in te houden dat er andere producten op je kaart staan. 

Mijn advies aan jou is om onze klantenservice hierover te bereiken. Dat kan nu ook.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Vera Tijsma en welkom bij de NS Community,

Is jouw laatste betaling vastgelopen bij het betalen vandaag? Dan is jouw order vastgelopen. Geen zorgen, vannacht om 3 uur zal deze order weer loskomen in ons systeem. Hierna kan je de bestelling opnieuw plaatsen.

Was dit sinds vandaag jouw eerste poging? Dan kan het zijn dat er iets anders in de weg staat. De melding die je krijgt kan heel veel betekenen en hoeft niet perse in te houden dat er andere producten op je kaart staan. 

Mijn advies aan jou is om onze klantenservice hierover te bereiken. Dat kan nu ook.

Badge +3

Heb je toevallig NS Flex (met of zonder abonnement)?

Dan is OV-fiets al inbegrepen en dus niet nodig.

Reageer