beantwoord

ov fiets abonnement afgesloten?

• 25 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb zojuist een abonnement op OV fiets genomen. Op mijn NS account wordt dit abonnement niet vermeld bij de producten. Hoe kan ik nu vaststellen of het afsluiten is gelukt en of ik vanaf nu met mijn OV Chipkaart een fiets kan huren?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 augustus 2019, 15:53

Goedemiddag avwes en welkom bij de NS Community!

Vermoedelijk moet de bestelling eerst verwerkt worden alvorens hij in je Mijn NS account getoond wordt. Wat je kunt gebruiken als bevestiging dat de bestelling is goed gegaan is de e-mail bevestiging die je ontvangt na het bestellen van het OV-Fiets abonnement. Die zou je doorgaans binnen een half uur na het afronden van de bestelling moeten ontvangen. Als je deze e-mail niet krijgt, zou ik adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice om het te controleren..
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag avwes en welkom bij de NS Community!

Vermoedelijk moet de bestelling eerst verwerkt worden alvorens hij in je Mijn NS account getoond wordt. Wat je kunt gebruiken als bevestiging dat de bestelling is goed gegaan is de e-mail bevestiging die je ontvangt na het bestellen van het OV-Fiets abonnement. Die zou je doorgaans binnen een half uur na het afronden van de bestelling moeten ontvangen. Als je deze e-mail niet krijgt, zou ik adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice om het te controleren..
Zegt NS Flex je iets?

Reageer