beantwoord

Ov-fiets abonnement gratis

• 9 januari 2017
  • 4 reacties
  • 1854 Bekeken

In november 2016 kreeg ik een mail dat het abonmement op ov-fiets voortaan gratis is voor mij, groot was de verrassing dat er vandaag 09-01-2017 een faktuur binnenkomt voor het abonnement.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 12 januari 2017, 19:13

Omdat er op 01.11 een verlenging heeft plaatsgevonden is er nog geld geïncasseerd. Binnen nu en 5 weken ontvangt Drszap een mail/brief met daarin uitleg over een restitutie die zal gaan plaatsvinden.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Drszap en welkom op het NS Serviceforum,

Vanaf 1 januari betaalt je géén abonnementskosten meer. Wij incasseren jaarlijks ter verificatie voor de persoons- en betaalgegevens € 0,01. Huur je een OV-fiets dan zal je daar wel voor betalen. Meer informatie over OV-fiets kan je hier vinden.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-fiets om de vindbaarheid te vergroten.
En waarom krijg ik dan een faktuur a €10,-, ik huur geen ov-fiets?
Dat mag inderdaad niet gebeuren. Je kan het beste dan telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 030 - 7515155 en dan kies je voor optie 2 en daarna 3. Je mag mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Omdat er op 01.11 een verlenging heeft plaatsgevonden is er nog geld geïncasseerd. Binnen nu en 5 weken ontvangt Drszap een mail/brief met daarin uitleg over een restitutie die zal gaan plaatsvinden.

Reageer