beantwoord

OV fiets abonnement i.c.m. studenten ov

• 16 januari 2020
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Ik wil een ov fiets abonnement afsluiten. Volgens de website van de NS zou dat moeten kunnen als je een persoonlijke ov kaart hebt. Deze kaart heb ik en daar staat een studentenreisproduct op. Echter, het lukt mij niet om een ov fiets abonnement af te sluiten, omdat ik de melding krijg dat mijn kaart niet geldig is (verloopdatum pas in 2022). Ik heb al contact gezocht met de NS, maar in het ene bericht staat dat het samen met studentenreisproduct geen probleem zou moeten zijn en de andere medewerkster blijft volhouden dat dit wel een probleem is.  Iemand hier ervaring mee hoe ik dit kan oplossen. Ik heb geen andere ov kaart en ik wil zo snel mogelijk gebruik gaan maken van een fiets. 

icon

Beste antwoord door Rizana NS 17 januari 2020, 10:50

Hi BWI,

Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. Wil je me een privébericht sturen met je naam, volledige adres, geboortedatum en e-mailadres? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en dan “stuur bericht”.

Bekijk origineel

1 reactie

Hi BWI,

Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. Wil je me een privébericht sturen met je naam, volledige adres, geboortedatum en e-mailadres? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en dan “stuur bericht”.

Reageer