beantwoord

Ov fiets abonnement is niet gekoppeld

• 22 december 2014
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

Al jaren maak ik gebruik van de ov fiets. De laatste rekening van 24 november 2014 is automatisch betaald. Echter mijn abonnement staat niet meer op de kaart. Het is geen nieuwe kaart en tot op heden heb ik altijd op deze kaart van de ov fiets gebruik kunnen maken. Ik word nu geconfronteerd met het feit dat ik geen fiets meekrijg bij het station terwijl ik hier wel voor betaald heb, een zeer vervelende situatie. Hoe gaat de NS dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 22 december 2014, 23:11

NS gaat pas wat doen als u eerst per e-mail contact hebt gezocht met OV-fiets en daarop al minstens 5 werkdagen tevergeefs wacht.
Bekijk origineel

5 reacties

NS gaat pas wat doen als u eerst per e-mail contact hebt gezocht met OV-fiets en daarop al minstens 5 werkdagen tevergeefs wacht.
Badge
Jorieke, vreemd dat het abonnement niet meer op je OV-chipkaart staat. Het is vervelend, maar ik wil je adviseren OV- fiets hierover te mailen. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie. (info@ov-fiets.nl) Zij communiceren alleen per e-mail. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny
Dank voor je reactie. Ik heb intussen gemaild (dank ook aan de tip van Pepe). Jammer en merkwaardig dat het zo lang duurt voordat er een reactie komt en dat Ov fiets niet telefonisch bereikbaar is. Ik hoop dat een reactie betekent dat het dan ook geregeld is. In die tussentijd kan ik geen gebruik maken van een dienst waar ik al jarenlang voor betaal, teleurstellend.
Jorieke, vreemd dat het abonnement niet meer op je OV-chipkaart staat. Het is vervelend, maar ik wil je adviseren OV- fiets hierover te mailen. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie. (info@ov-fiets.nl) Zij communiceren alleen per e-mail. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny

Kunnen ze geen telefoon betalen daar ?
Kunnen ze geen telefoon betalen daar ? Jawel, maar dan zouden ze te vaak lastig gevallen worden door klanten.

Reageer