beantwoord

OV fiets abonnement overzetten op andere OV chipkaart

• 16 februari 2019
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo, ik wil graag mijn OV fiets abonnement overzetten naar een andere OV chipkaart. Als ik inlog op Mijn NS kan ik alleen maar het rekening nummer wijzigen.
Heeft iemand het antwoord?
icon

Beste antwoord door Iris NS 17 februari 2019, 16:41

Welkom bij onze NS Community, J.Lu!

Het overzetten van een OV-fietsabonnement kan inderdaad niet, maar als je contact opneemt met onze klantenservice dan kun je het abonnement wel laten beëindigen. Als het een add-on op je abonnement betreft, dan kan je de add-on zelf stopzetten via je MijnNS-account.
Zoals Thom aangeeft, kan je inderdaad ook op meerdere kaarten een OV-fietsabonnement bestellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het makkelijkste op uw nieuwe kaart ook een abonnement op ov-fiets zetten. Dat mag gewoon. U kunt best twee of zelfs meerdere abonnementen op ov-fiets bezitten.

Overzetten kan en hoeft niet.
Welkom bij onze NS Community, J.Lu!

Het overzetten van een OV-fietsabonnement kan inderdaad niet, maar als je contact opneemt met onze klantenservice dan kun je het abonnement wel laten beëindigen. Als het een add-on op je abonnement betreft, dan kan je de add-on zelf stopzetten via je MijnNS-account.
Zoals Thom aangeeft, kan je inderdaad ook op meerdere kaarten een OV-fietsabonnement bestellen.

Reageer