Ik probeer om de ov fiets te activeren in mijn profiel naar kom niet verder dan stap 3. Bij het selecteren van mijn bank komt de melding dat er al een lopende aanvraag is, waar ik me niet van bewust ben.
Heb je toevallig NS Flex? Daarbij is de OV-fiets automatisch inbegrepen.
Goedemorgen J.Keff en welkom bij de NS Community.
Als je al NS Flex hebt dan is het inderdaad niet nodig, of mogelijk, om nog een los OV-fiets abonnement te bestellen, gezien dat al is inbegrepen bij NS Flex.
Heb je geen NS Flex abonnement dan zou ik willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie.
Als er op een kaart al NS Flex staat krijg je bij in het bestelproces van OV-fiets een melding dat je Flex hebt en dat je dat niet kan combineren. Die melding komt in stap 3 als je de bank selecteert.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.