Ik probeer om de ov fiets te activeren in mijn profiel naar kom niet verder dan stap 3. Bij het selecteren van mijn bank komt de melding dat er al een lopende aanvraag is, waar ik me niet van bewust ben.
Antwoord
ov fiets activeren
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen J.Keff en welkom bij de NS Community.
Als je al NS Flex hebt dan is het inderdaad niet nodig, of mogelijk, om nog een los OV-fiets abonnement te bestellen, gezien dat al is inbegrepen bij NS Flex.
Heb je geen NS Flex abonnement dan zou ik willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
