Skip to main content
Antwoord

ov fiets activeren

  • February 21, 2023
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Ik probeer om de ov fiets te activeren in mijn profiel naar kom niet verder dan stap 3. Bij het selecteren van mijn bank komt de melding dat er al een lopende aanvraag is, waar ik me niet van bewust ben.

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemorgen J.Keff en welkom bij de NS Community.

Als je al NS Flex hebt dan is het inderdaad niet nodig, of mogelijk, om nog een los OV-fiets abonnement te bestellen, gezien dat al is inbegrepen bij NS Flex.

Heb je geen NS Flex abonnement dan zou ik willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper*
  • February 21, 2023

Heb je toevallig NS Flex? Daarbij is de OV-fiets automatisch inbegrepen. 


Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2023

Goedemorgen J.Keff en welkom bij de NS Community.

Als je al NS Flex hebt dan is het inderdaad niet nodig, of mogelijk, om nog een los OV-fiets abonnement te bestellen, gezien dat al is inbegrepen bij NS Flex.

Heb je geen NS Flex abonnement dan zou ik willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 21, 2023

Als er op een kaart al NS Flex staat krijg je bij in het bestelproces van OV-fiets een melding dat je Flex hebt en dat je dat niet kan combineren. Die melding komt in stap 3 als je de bank selecteert.