Ik wil OV fiets activeren maar kom niet verder in de NS app. Ik heb mijn OV Chip gekoppeld aan NS.nl. Wanneer ik NS app open en naar ‘meer’> ‘mijn NS ‘ga zie ik mijn OV chip kaart nummer. Onder ‘OV Fiets’ wordt ik aangemoedigd een OV fiets te huren. De enige optie is 'gratis registreren’. Als ik daarop klik verschijnt ‘Dit wordt je bestelling’(OV-Fiets van € 0,00) en vervolgens ‘Even checken. heeft u al een NS -account. Dat heb ik, ik ben nota bene ingelogd. toch wordt ik gevraagd in te loggen. Als ik daar dan op klik kom ik in een eindeloze loop terug naar de ‘Even checken’ pagina. Help!
Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.
Is dat allemaal ingevuld en lukt het alsnog niet? Dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Wellicht ten overvloede: als u al NS Flex hebt, hoeft u zich niet apart te registreren voor OV-fiets. Dat is al inbegrepen bij NS Flex.
dank. Dat werkte . Wel heel vreemd dat die info nodig is terwijl die bij het registreren als ‘niet vereist’ beschreven staat
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.