beantwoord

Ov-fiets afschrijvingen niet zichtbaar

• 23 mei 2019
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb nu een aantal maal een ov-fiets gebruikt en was benieuwd naar de eerste afschrijvingen. Op internet las ik dat dat terug te vinden is in je reishistorie bij mijnns. Ik zie hier echter niets staan. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 mei 2019, 11:28

Goedemorgen IrisS24 en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe al heeft aangegeven kun je de OV-fiets gebruik terugvinden op je maandelijkse factuur waarbij de OV-fiets kosten in rekening worden gebracht. Je kunt alle ritten echter ook terugvinden via je Reishistorie (deur-tot-deur). De kans is aanwezig dat je eerst een melding krijgt dat er geen OV-chipkaart is toegevoegd. Je wilt dan eerst naar 'Mijn producten' navigeren en vervolgens terug naar 'Mijn reishistorie (deur-tot-deur)'.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
OV fiets gebruik kun je zien op jouw factuur te vinden onder MijnNS.
Goedemorgen IrisS24 en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe al heeft aangegeven kun je de OV-fiets gebruik terugvinden op je maandelijkse factuur waarbij de OV-fiets kosten in rekening worden gebracht. Je kunt alle ritten echter ook terugvinden via je Reishistorie (deur-tot-deur). De kans is aanwezig dat je eerst een melding krijgt dat er geen OV-chipkaart is toegevoegd. Je wilt dan eerst naar 'Mijn producten' navigeren en vervolgens terug naar 'Mijn reishistorie (deur-tot-deur)'.

Reageer