beantwoord

OV fiets al ingeleverd, maar toch een bericht dat ik 'm nog in gebruik heb..

• 21 januari 2015
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste NS,

Ik heb gisteravond een email van info@ov-fiets.nl ontvangen over een ov fiets die nog door mij gehuurd zou worden. Afgelopen zaterdag avond heb ik een ovfiets geleend en deze afgelopen zondag ochtend weer ingeleverd, allebei bij Amsterdam centraal. Wat is hier misgegaan?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Leny NS 21 januari 2015, 14:02

RDK, welkom op het forum. Je kan de afdeling OV-fiets hierover mailen. (reply op info@ov-fiets.nl) Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie. Maar ik wil je vraag wel doorzetten. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens en e-mailadres willen sturen? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Groet, Leny
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
RDK, welkom op het forum. Je kan de afdeling OV-fiets hierover mailen. (reply op info@ov-fiets.nl) Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie. Maar ik wil je vraag wel doorzetten. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens en e-mailadres willen sturen? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Groet, Leny
Hallo Leny, bedankt voor je antwoord. ik heb zelf ov fiets al gemaild, bedankt voor de hulp!
Badge
Hallo Leny, bedankt voor je antwoord. ik heb zelf ov fiets al gemaild, bedankt voor de hulp!

Oh, dat is ook goed 😉 Hopelijk kunnen zij je verder goed van dienst zijn.

Reageer