beantwoord

OV fiets al maanden voor mijn deur.


Goedenmiddag,

 

Er staat al een paar maanden een OV fiets in mijn straat tegen een boom. Kunnen jullie deze ophalen? Adres: Alexanderstraat 44 in Leiden. Fietsnummer:86914  Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 8 April 2023, 11:13

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi AVince en welkom bij onze Community.

Ik heb gelijk mijn collega's van OV-fiets verzocht om deze fiets op te halen. Bedankt voor het doorgeven!

Deze ov fiets staat al weken tegen over ons huis geparkeerd. Hij staat op de Van Walbeeckstraat ter hoogte van 35 in Amsterdam 

Reputatie 7
Badge

Deze ov fiets staat al weken tegen over ons huis geparkeerd. Hij staat op de Van Walbeeckstraat ter hoogte van 35 in Amsterdam 

Tegenover*

Ik hoop dat een moderator dit snel leest. En er een melding van maakt. Dan is de fiets zo weg hoop ik (denk ik) 😌

Reputatie 6
Badge +2

Hi R Lin en welkom bij de NS Community! 
Bedankt voor jouw melding! De fiets zal snel opgehaald worden.

 

 

Hallo,

 

op mijn werk staat ook al een hele tijd een OV fiets 16317. Zouden jullie hem willen ophalen?

Hij staat voor de deur bij de Engelse mijl 6, 1318EN Almere.

 

Alvast bedankt, mvg L. Floor

Welkom op de NS Community, L. Floor.

Zo te zien zijn we deze fiets nog niet kwijt. Hij staat in ieder geval nog gewoon in de verhuur. Ik kan dan ook geen opdracht aanmaken om de fiets op te laten halen. 
Hou je het in de gaten? Mocht de fiets toch niet opgehaald worden, dan lezen we dat uiteraard alsnog graag.

Badge +3

Welkom op de NS Community, L. Floor.

Zo te zien zijn we deze fiets nog niet kwijt. Hij staat in ieder geval nog gewoon in de verhuur. Ik kan dan ook geen opdracht aanmaken om de fiets op te laten halen. 
Hou je het in de gaten? Mocht de fiets toch niet opgehaald worden, dan lezen we dat uiteraard alsnog graag.

Deze fiets heeft een elektronisch slot, dus wat zegt B16317? Adres is trouwens het AZC dus een behoorlijk groot terrein (zo’n 100 units?)

OV-fiets 36252 staat al maanden tegen de zijgevel van Prins Hendrikstraat 2 in Den Haag op de hoek van de Barentszstraat. Ik heb hem al eerder aangemeld maar hij is nog steeds niet opgehaald. Graag alsnog komen ophalen. Mvg Pieter

 

Ik heb er nogmaals een ophaalverzoek voor aangemaakt. Vreemd dat ie nog niet is opgehaald. Fijn dat je dat laat weten!

De OV-fiets met nummer 16222 staat al geruime tijd in de Korte Landstraat in Bussum (ter hoogte van #4) en niemand weet wie hem daar neer heeft gezet. Zouden jullie hem op kunnen komen halen?

Fijn dat je het even meldt, fransie! Hier mag ik nog niks mee doen, hij is namelijk momenteel korter dan 3 weken gehuurd. Per 17 juni mag ik actie ondernemen.

Reageer