OV fiets Alphen aan den Rijn

• 17 december 2018
  • 3 reacties
  • 381 Bekeken

Ik nam mijn eigen fiets mee in de trein omdat er volgens de site van de OV fiets 0 fietsen te huur waren in Alphen aan den Rijn. Op het station daar zag ik echter meer dan 50 fietsen staan. Ik vroeg aan de beheerder hoe dat zat. Hij gaf aan dat er regelmatig niets van de opgave op de OV fiets site (althans in Alphen aan den Rijn) klopt.

3 reacties

In Anna Paulowna daarentegen (maar daar staan maar vier fietsen in kluizen) klopt het aantal fietsen wat mij betreft iedere keer wél. Vorige week bij aankomst 1 fiets volgens de site, en ja hoor, hij stond er nog. Even gecheckt: even later 0 fietsen volgens de site. En na terugbrengen: er stond weer één fiets. Dus de gegevens kunnen ook wél correct en actueel zijn.

Wel kost het moeite om bij de OV fiets te komen in Anna Paulowna. De hele toegang is gebarricadeerd door fout geparkeerde fietsen. Misschien de politie een keer op afsturen?
Goedenavond Henk50. Ik heb de twee topics die je hierover hebt geplaatst samengevoegd. Ik weet niet of het de bedoeling was om het als twee aparte topics te plaatsen, maar het is handiger om berichten over hetzelfde in één topic te bewaren. :)

Wat betreft je bericht zelf: ik durf niet te zeggen waarom deze informatie op de website vaak onjuist is, maar ik zal deze melding wel doorgeven. Voor de fout geparkeerde fietsen bij de OV-fiets locatie in Anna Paulowna kunnen wij je helaas niet helpen. Deze openbare stalling is namelijk in het beheer van de gemeente. Mocht er overlast veroorzaakt worden door fout geparkeerde fietsen zou je daarover contact op kunnen nemen met de gemeente.
Reputatie 3
Ook op station Dordrecht zouden er op dinsdag 11 december j.l. in de vroege ochtend 0 OV-fietsen beschikbaar zijn. Een beetje onwaarschijnlijk. Was gelukkig ook niet het geval.

Reageer