beantwoord

OV-fiets beschikbaarheid in Putten

• 8 januari 2020
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Over een aantal weken wil ik gebruik maken van de OV-fiets in station Putten. Op de site staat een aantal dagen dat er 0 fietsen beschikbaar zijn. Niet alleen overdag, maar ook ‘s avonds. Klopt dit?

Zijn deze continue uitgeleend? Is het niet goed geregistreerd? Zijn de fietsen kapot?

Zou fijn zijn als ik om op 1 februari OV-fietsen beschikbaar te hebben.

icon

Beste antwoord door Danny NS 8 januari 2020, 10:18

Hoi ptkho en welkom bij de NS Community!

3 fietsen staan normaliter beschikbaar op station Putten. 2 hiervan zijn sinds gister 7 januari gehuurd en een ander als iets langer. In de winter is het aanbod lager op dit station en in de zomer wordt dit aangevuld tot ongeveer 12 fietsen. Ik durf je niet te vertellen of er fietsen beschikbaar zijn op de door jouw gewenste datum.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi ptkho en welkom bij de NS Community!

3 fietsen staan normaliter beschikbaar op station Putten. 2 hiervan zijn sinds gister 7 januari gehuurd en een ander als iets langer. In de winter is het aanbod lager op dit station en in de zomer wordt dit aangevuld tot ongeveer 12 fietsen. Ik durf je niet te vertellen of er fietsen beschikbaar zijn op de door jouw gewenste datum.

Dank voor de reactie. Ze waren dus allemaal verhuurd.

Ik kan dus uitgaan dat de beschikbaarheid op https://www.ns.nl/deur-tot-deur/ov-fiets/huurlocaties/ klopt?

Op de site staat dat er 8 fietsen zijn. In werkelijkheid is het nu dus 3? Zou fijn vinden als er tegen die tijd toch meer fietsen beschikbaar zijn, aangezien de fietsen vaak niet meer voor het grijpen liggen op dat station.

Reageer