Skip to main content

Nieuw accountje gemaakt, ga ik naar https://www.ns.nl/abonnementen/webshop/bestellen?product=D2DOVF, ga ik door naar abbo afsluiten, log ik in, website blijft hangen op het login scherm.. Geeft http 500 met → 

{"message": "Access denied due to missing subscription key. Make sure to provide a valid key for an active subscription in the 'Ocp-Apim-Subscription-Key' header."}

 

Help, ik heb wel een fietjes nodig 

Bij het proberen van inloggen zonder account (met email) kom ik verder tot het invul formulier, als ik dat submit hangt de pagina ook en krijg ik weer een 500 → https://gateway.apiportal.ns.nl/webshop-api/public/uac/validateCustomer 

{ "statusCode": 404, "message": "Resource not found" }

 

Help pls


Wanneer ik een NS Flex Basis abbo probeer af te sluiten op https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/terms

 

na het invullen van het formulier krijg ik weer een technische fout (502)

main.js:103 ze?.error?.some is not a function 
error TypeError: ze?.error?.some is not a function
    at main.js:89:605256
    at main.js:1000:38317
    at r._error (main.js:1000:37377)
    at r.error (main.js:1000:27838)
    at m.subscribe.x (main.js:1000:46838)
    at r._error (main.js:1000:37377)
    at r.error (main.js:1000:27838)
    at r._error (main.js:1000:28076)
    at r.error (main.js:1000:27838)
    at r._error (main.js:1000:28076)

 

Er lijken allemaal verchillende dingen kapot te zijn voor dit nieuwe account. Account is gemaakt op 12-11-2023 (gisteren dus) en geactiveerd via email. Ook is het email address eenmalig veranderd.


Heb je al jouw gegevens ingevuld? Soms willen missende gegevens voor foutmeldingen zorgen.


Ik zag net 

 

Wanneer ik mijn gegevens probeer te updaten (want geboortedag mist inderdaad) krijg ik weer een 500 op  https://gateway.apiportal.ns.nl/omni-customer-api/v2/customers/me en de pagina geeft een foutmelding. 

 

Dus ik kan mn gegevens niet updaten 🙃


Als ik alleen adres probeer aan te passen (want dat is verplicht) crasht hij ook. Dus daar lijkt een probleem te liggen


Dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij dit voor je aan kunnen passen.

Helaas ervaren we momenteel een storing met het aanpassen van de gegevens. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Mijn advies is om aan het einde van de dag contact op te nemen.


Reageer