Bij het proberen van inloggen zonder account (met email) kom ik verder tot het invul formulier, als ik dat submit hangt de pagina ook en krijg ik weer een 500 → https://gateway.apiportal.ns.nl/webshop-api/public/uac/validateCustomer
{ "statusCode": 404, "message": "Resource not found" }
Help pls
Wanneer ik een NS Flex Basis abbo probeer af te sluiten op https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/terms
na het invullen van het formulier krijg ik weer een technische fout (502)
main.js:103 ze?.error?.some is not a function
error TypeError: ze?.error?.some is not a function
at main.js:89:605256
at main.js:1000:38317
at r._error (main.js:1000:37377)
at r.error (main.js:1000:27838)
at m.subscribe.x (main.js:1000:46838)
at r._error (main.js:1000:37377)
at r.error (main.js:1000:27838)
at r._error (main.js:1000:28076)
at r.error (main.js:1000:27838)
at r._error (main.js:1000:28076)
Er lijken allemaal verchillende dingen kapot te zijn voor dit nieuwe account. Account is gemaakt op 12-11-2023 (gisteren dus) en geactiveerd via email. Ook is het email address eenmalig veranderd.
Heb je al jouw gegevens ingevuld? Soms willen missende gegevens voor foutmeldingen zorgen.
Ik zag net
Wanneer ik mijn gegevens probeer te updaten (want geboortedag mist inderdaad) krijg ik weer een 500 op https://gateway.apiportal.ns.nl/omni-customer-api/v2/customers/me en de pagina geeft een foutmelding.
Dus ik kan mn gegevens niet updaten
Als ik alleen adres probeer aan te passen (want dat is verplicht) crasht hij ook. Dus daar lijkt een probleem te liggen
Dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij dit voor je aan kunnen passen.
Helaas ervaren we momenteel een storing met het aanpassen van de gegevens. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Mijn advies is om aan het einde van de dag contact op te nemen.