beantwoord

OV-fiets bij inleveren niet 'uitgecheckt'

  • 13 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 776 Bekeken

Ik heb een OV fiets gehuurd afgelopen weekend en deze op zondag netjes ingeleverd, maar ik krijg een mail dat ik een toeslag moet betalen omdat de fiets niet is ingeleverd. Hoe los ik dat op?
icon

Beste antwoord door Herman NS 14 oktober 2015, 11:22

Hallo Averha,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt in deze situatie het best contact opnemen met OV-fiets. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@ov-fiets.nl. Ook is OV-fiets 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 030 - 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Averha,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt in deze situatie het best contact opnemen met OV-fiets. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@ov-fiets.nl. Ook is OV-fiets 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 030 - 751 51 55.

Reageer