Skip to main content

Dag allen,

Een korte vraag. Recent deed het elektronisch slot van mijn ov fiets het niet meer (de huur was wel gestart aangezien de huur van mijn ov kaart was afgeschreven). Telefonisch was mij toen beloofd dat de ophaalkosten niet voor mijn rekening kwamen. Dit is uiteindelijk wel het geval. Wat kan ik nu doen? De klantenservice geeft aan dat ik de 50 euro hiervoor zelf moet betalen. Maar dit lijkt mij erg onredelijk aangezien ik er zelf niks aan kon doen, en mij beloofd was dat ik dit niet hoefde te betalen. 

Kan ik dit telefoongesprek opvragen, of een second opinion aanvragen? Ik neem aan dat dit probleem vaker voorkomt.

Vriendelijke groet,

Jan Willem

Goedemiddag JW777. Welkom bij de NS Community.

Als een fiets niet teruggebracht kan worden naar de verhuurlocatie omdat het elektronische slot niet meer opengaat dan zijn de kosten niet voor de huurder, maar voor oNS.
Ik wil je verzoeken nogmaals contact te zoeken met de klanteNService en het verhaal duidelijk voor te leggen. (niet jouw schuld omdat het elektronische slot niet meer opengaat). De betreffende collega aan de andere kant van de lijn/chat zal de kosten dan restitueren.

Excuses voor het ongemak.

Dag Sascha,

Bedankt voor je reactie. Ik heb nogmaals contact gehad en het is inmiddels opgelost! 

Groet,

Jan Willem

Reageer