beantwoord

ov fiets en studenten ov

• 21 september 2020
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Hoi hoi! Als ik een Ov-fiets huur en ik heb een studenten ov product op mijn kaart staan, gaat het dan daar af of krijg ik een aparte rekening? En als ik een aparte rekening krijg, zou ik dan niet het abonnement van de fiets op het studenten product kunnen zetten zodat ik het niet iedere maand moet betalen?

icon

Beste antwoord door Momo 21 september 2020, 11:55

Het huren van een OV-fiets valt niet onder het studentenreisproduct en moet je dus altijd zelf betalen. Hiervoor is het nodig om een OV-fiets abonnement op je kaart te zetten. Dat abonnement is gratis (alleen €0.01 ter verificatie van je betaalrekening), je betaalt daarna voor de huur van de fiets €3,85 per 24 uur.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het huren van een OV-fiets valt niet onder het studentenreisproduct en moet je dus altijd zelf betalen. Hiervoor is het nodig om een OV-fiets abonnement op je kaart te zetten. Dat abonnement is gratis (alleen €0.01 ter verificatie van je betaalrekening), je betaalt daarna voor de huur van de fiets €3,85 per 24 uur.

O oké bedankt voor je reactie! Maar ik heb nog geen rekening gehad van de fiets? Komt dit per maand?

Reputatie 7
Badge +3

Ja, dit komt per maand.

Reageer