beantwoord

OV-Fiets Factuur

• 20 februari 2015
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Hallo,

Ik heb recent een factuur gekregen van 262,60 euro, omdat de fiets als gestolen stond bij ov-fiets.
dit speelt al eventjes van voor de feestdagen tot nu. Ik was in de feestdagen de fiets vergeten in te leveren
ik heb in die tussentijd al gemaild dat die fiets niet was gestolen en dat ik hem nog gewoon had en dat ik hem zo kon inleveren. alleen ik krijg alleen maar automatische berichten volgense mij want ze sturen telkens hetzelfde. onder tussen had ik de fiets al weer ingeleverd bij de stalling in Weert. Vandaag werd dit van mijn rekening afgeschreven en ik belde naar de klantenservice alleen die vertelde me dat ze niets voor me konden betekenen en dat ik een klacht in moet dienen. ik weet niet waar ik dat precies moet doen dus post ik hier maar een topic.
mijn vragen zijn dan krijg het betaalde bedrag terug ? want ik heb die fiets ingeleverd
Ik heb de klantenservice gemaild zoals ik daarboven uit heb gelegd en ik krijg geen antwoord op mijn vraag of een oplossing of iets.
en als het verekende bedrag niet terug word gegeven, betekende dan dat ik die fiets gewoon kon houden? want ik heb de fiets gewoon weer terug gebracht.

Met vriendelijke groet,

Taco
icon

Beste antwoord door Jan NS 20 februari 2015, 17:24

Welkom op het forum TacoHuang. Ik help je graag via deze weg verder. Als je me een privébericht stuurt met je kaartnummer, NAW-gegevens en geboortedatum dan neem ik intern contact op met OV-Fiets.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum TacoHuang. Ik help je graag via deze weg verder. Als je me een privébericht stuurt met je kaartnummer, NAW-gegevens en geboortedatum dan neem ik intern contact op met OV-Fiets.

Reageer