beantwoord

Ov-fiets geleend en teruggebracht, maar krijg mail dat fiets nog in gebruik is.


Hoi NS,

Ik heb 29 november een ov-fiets geleend in Gouda. Na twee uur had ik hem weer netjes teruggebracht. Ik kreeg gister ineens de mail dat ik de ov-fiets meer dan drie dagen in gebruik had en dat er kosten bovenop de ritprijs zullen komen. Ik heb de ov-fiets allang ingeleverd! Hoe los ik dit op?

Mvg,

Edith
icon

Beste antwoord door Jouke NS 5 december 2018, 13:28

Hallo Edithdv en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat de rit niet goed is afgesloten en je nu een herinnering krijgt voor extra kosten. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via de Sociale Media of telefonisch. We kunnen dan direct met je meekijken en proberen te achterhalen waarom je rit niet goed is afgesloten.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Edithdv en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat de rit niet goed is afgesloten en je nu een herinnering krijgt voor extra kosten. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice via de Sociale Media of telefonisch. We kunnen dan direct met je meekijken en proberen te achterhalen waarom je rit niet goed is afgesloten.

Reageer